Pages

Tuesday, June 12, 2012

Malu itu separuh daripada iman :)

Assalamualaikum!

Hai Semua! Senang untuk kita ungkapkan kata-kata "rindu" pada seseorang kan. Lagi-lagi yang dah lama sangat tak berjumpa. Saya ada seorang kawan yang sangat-sangat lembut hati dia seperti kaca. Bila dah lama tak berjumpa, dia boleh menangis depan kita. Tanda rindu dia sangat mendalamkan. :D


Saya bukan saja rindu kawan-kawan saya tapi saya rindukan awak sangat-sangat! Mr MMZ!


Nak tahu satu rahsia tak? Tapi tak jadi rahsia la kan kalau dah bagi tahu. 
Jangan bagi tahu dia tau, yang saya cakap kat you all ni.
Dia ni kan, pemalu tau. Bila saya pandang mata dia lama-lama, mula la tak tentu arah! Ha Ha Ha!
Tengok la tu, pandang bawah je bila nak cerita. 
Saya kan suka pandang mata orang bila dengar orang cerita. Bila nak pandang mata dia je, mesti malu-malu..hahahaha!

*Malu kan separuh daripada iman. :)

#Thanx sudi baca! :D

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...