Saturday, May 29, 2010

taAkkkk suke kEne bebel!!!!

pOm!!!!
pintu almari aku jatuh..
rupanya adik aku yang main dalam almari aku..

dye nak masuk kan baer yang besar tu dalam almari.
budak bijak memang macam tu.
sampai pintu almari boleh terbukak.
tercabut keluar.

ape lagi,mak pon datang.
aku yang kene marah lak.
padahal adik aku yang buat.!!!!!

mak membebel nk nanah telingge aku.
mak cakap aku x tengok adik main.
biarkan je adik main dalam almari.

dah budak tu x nak main mainan dye.
nak jugak main dalam almari.
mane aku tahu sampai nak pecah pintu almari.

aku pun betulkan la balik pintu almari tu.
nasib baik boleh pasang balik.
tapi x boleh nak bukak laju2.
sebab roda pintu almari macam nak pecah.

kalau adik masuk dalam almari seorang je xpe,
ni nak masuk kan jugak bear yang besar tu...
heee...adik sape la yang nakal tu....???

Friday, May 28, 2010

views!!

Justin Bieber - Baby ft. Ludacris

Oh woooah, oh woooooah, oh wooooah, oh.
You know you love me, I know you care,
you shout whenever and I’ll be there.
You are my love, you are my heart
and we will never ever ever be apart.
Are we an item? girl quit playing,
we’re just friends, what are you saying.
Said there’s another, look right in my eyes,
my first love broke my heart for the first time.
And I was like…

[Chorus]
Baby, baby, baby oooooh,
like baby, baby, baby noooooooo,
like baby, baby, baby, ooooh.
Thought you’d always be mine, mine (repeat)

[Justin Beiber]
Oh, for you I would have done whatever,
and I just can’t believe we aint together
and I wanna play it cool the thought of losing you
I buy you anything, I buy you any ring,
and now please say baby fix me and you shake me til’ you wake me from this bad dream.
I’m going down down down down
and I just can’t believe my first love won’t be around.
And I’m like…

[Chorus]

[Ludacris]
Luda, When I was 13 I had my first love,
there was nobody that compared to my baby
and nobody came between us, no-one could ever come above
She had me going crazy, oh I was star-struck,
she woke me up daily, don’t need no Starbucks.
She made my heart pound, I skip a beat when I see her in the street and
at school on the playground but I really wanna see her on the weekend.
She knows she got me dazing coz she was so amazing
and now my heart is breaking but I just keep on saying….

[Chorus]

Now I’m gone,
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
now I’m all gone.
Gone, gone, gone, gone, I’m gone.
[End]


* bila tengok video lagu ni,
teringat bowling akan datang!
mungkin ramai tak datang :(
kita hanya merancang.


Wednesday, May 5, 2010

5 hAri buLan


aKu pAlinG benCi 5 haRi buLan...
banYak sEbab membuAt kan aKu jaDi benCi..


al-Quran yanG menjaDi kan aKu tenanG..
gEmbiRa,
sepErti tiada mAsalah yanG datanG..
tanpE al-Quran,
munGkin aku tAk aKan jaDi maNusiA....
tanpE al-Quran jugE,
munGkin aKu akaN mengikuT hAsutaN sYaitaN..


Ya Allah!!!!!
jauhi lah aKu daRi godaAn syaitan...!!
jauhi lah aKu daRi siksAan kuBur...!!
jauhi lah aKu daRi azAb api nEraka..!!
ampunilah dOsa2 ku yanG lalu..
moga2 aKu tak aKan ulangi nYe lagi!!!!!!!!!!!!!!!!
aminnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!







Tuesday, May 4, 2010

saHabAt aKu!!!!

aKu aDe kAwan rApAt
yAnG sEMua oRg tAhu dYe pElaJaR yAng pAndai
sEmua subjEk oRg akAn tnyE dYe
kAlaU x pAhAm,

dyE baGai kAn emAs daLam clAss
kaCe yaNg x akaN peCAh
sBb sEntiaSe teliti,
biLe dYe bErcakAp
sEmua oRg peRcayE,
bilE oRg x dpT jAwaB soAlan
dyE sAje yanG boLeh jAwaB,

*^-^*

aKu daN dYe seNtiasA bErsaMa
perGi kE labrY
caFe,
seNtiAse konGsi mAsalaH
kAlau aKu x aDe dueT
dYe beLanjE aKu maKan,
kAlau dYe tEnsiOn
aKu yanG selaLu denGar mAsaLaH dYe,

*^-^*

taPi seKarAng seMua nYe daH bErubah..
dYe sEntiaSe nAk seNdiRi
perGi kE labrY
caFe
sEmua Nye sEndiRi
dAh x mCm duLu
dYe dAh jaRang bErcakAp deNgan aKu
tApi bilE aKu taNye
aKu aDe buAt sAlaH ke
dYe caKap taaaaaKK aDeeee...

*^-^*

peraNgai dYe maKin laMe maKin pElik
aKu sElalu naNgis sBb dyE

sAmpai kan aKu daPat taHu
dYe sEbenaRnya seoRanG yanG peNipU!!!!!!
sEmua yanG dYe caKap
sEmua nYe dUsta BelaKA!!!!!!

kEnaPe dYe meSti tiPu aKu
dyE daH tiPu sEmua oRanG
hAti akU sanGat saKit biLe dapAt taHu aKu diTipu
kEnape aKu mesti dApat kaWan maCam ni????





Saturday, May 1, 2010

1/5/2010

hai sume...
niesa baru wat blog ni...
saje nk isi mase...
nk wat mcm journal tyme bosan ato tEnsion..
dlu x suke org thu psal niesa,
tp skarg da lain kot...
thun ni niesa nk brubah..
nk jd lebih baik dr dlu..
niesa bkn baik sgt pon sbnrnye
hahaha
sbb pe aik
tah la



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...