Sunday, October 31, 2010

3 subjek berlalu

Setelah sekian lama exam yang memenatkan kepala
sehinggakan aku sakit kepala disebabkan menangis malam.
i hate exam week!!! ArrgGggg....

And i  have two sub for this week..
i don't care, i want cry.......mom!!!!!!
my practical is coming !!!!!

please help me PUSAT YADIM!!!
I NEED U!!!!!

Wednesday, October 20, 2010

traGedi octObEr

Semua orang berebut mahukan tarikh yang cantik di mata iaitu 101010!!! Tarikh ini lah semua orang nak berkahwin, bertunang, dan macam-macam lagi lAh. Dan disebabkan tarikh ini juga, berlaku kematian yang ramai sangat di lebuh raya Simpang Empat,Melaka. Bas yang besar tu, boleh terbalik sampai ke simpang jalan bertentangan. Banyangkan orang yang berada di dalam bas tu. Innalilahiwa inahilairojiun.. Takziah buat keluarga arwah. 2 Bas berlanggar, dan bas menghimpap sebuah kereta, 1 van terbalik dan sebuah motosikal. Menteri Besar Melaka iaitu Dato' Ali Rustam berada di Hospital Melaka sampai jam 3 pagi. Sedih yang teramat sangat bagi keluarga arwah.Pada tarikh ni, aku bersama keluarga makan di P.D.Sedappppppp sangat... Tak tahu kenapa ayah nak hantar aku balik kolej. Mungkin ade hikmahnya aku tidak balik naik bas.


Ok now i want talk about


Perasmian Sekolah Kiblah, Dengkil. Dirasmikan oleh Menteri Besar Selangor.

with k.mah...RINDU sgt...



Aku balik rumah sendiri dengan menaiki bas dan aku duduk di bahagian belakang sekali. Sangat menakutkan kerana, yela kan baru sahaja seminggu kes kemalangan tu. Mana tak NYA.Takut akan jadi pada kejadian yang sama. Alhamdulilah, aku selamat sampai. Tujuan aku balik pun sebab nak datang Sekolah Kiblah yang tercinta ni. HAHAHAHA....Sekolah Kiblah dah selamat dirasmikan oleh Menteri Besar Selangor iaitu Dato' Khalid Ibrahim. Ramai sangat orang yang datang sehinggakan pelajar tidak dapat duduk. Kesian....Artis yang datang adalah kumpulan UNIC iaitu Fitri seorang sahaja. Bestnya dapat jumpa semua cikgu-cikgu yang aku sayang.


with Fitri x-unic


Aku hampir tinggalkan sem5 kerana lagi seminggu je aku akan final exam. Ya Allah!! Permudahkan lah segala urusan ku. Tempat praktikal aku tak dapat lagi. Lagi 2 minggu saja aku akan praktikal. Tarikh final exam aku hampir tiba. Semoga aku akan dapat keputusan yang lebih baik daripada sem lepas. AMIN!!!!!!!

  1. 25/10 Keusahawanan 
  2. 27/10 Ekonomi Islam
  3. 29/10 Komunikasi perniagaan
  4. 2/11 Pemasaran Internet
  5. 3/11 Pengurusan Jualan

Wednesday, October 13, 2010

CoUpLe Is TrOubLe... SiNgLe Is SiMpLe...

saya dah tak kysah apa orang nak cakap, yang penting saya akan macam dulu yang berhati keras dan tidak akan lembut. Kalau lah saya dari dulu macam ni, tak lah sakit sangat hati ni. Macam kene guris dengan pisau.

Yang penting sekarang adalah
saya sayang sangat keluarga saya..
love u so much mom...dad...

JANGAN SEKSA JIWA SAYA LAH LELAKI!!!
SAYA TAK AKAN JATUH PON!!!
SEMANGAT UNTUK BELAJAR MAKIN NAIK. PAHAM!!!!

TALK TO MY HAND LAH!!!
STUPID!!!!!!

Tuesday, October 5, 2010

mErEka di CaFe

Syadatul Umira khusyuk mewarna...

Nur Nadiah----bergayut dgn MAK...kn... Yang sana, Siti Shallehaton yg kidal..

Siti Asnida teliti untuk meraih kemengan mewarna...hahaha

Ni makan je tahu...GENG---Nurul Nadia & Norafifah.. eh ade lagi sorg tak datang Norshakinah..

Syafiqah Azman yang sentiasa menang dalam acara mewarna..heeee

Saya la yang suke snap muka mereka....
Kami dah semester 5. Tinggal tahun depan je nak abes. Saya akan rindu mereka semua. Tema kami hari ini adalah BIRU dan COKLET. Dengan secara kebetulan, semua berpakaian yang sama warna. Jadi kami pun melakukan aktiviti mewarna di cafe. HAHAHAHAHA!!!!!!!! 


Sebenarnya mereka berada di cafe adalah disebabkan class BATAL. Saya, Asnida dan Nurul Nadia bukan sebab class batal, tapi lambat masuk class dan dikunci. HAHAHAHAHAHA!!!!!!  1st time kami dikunci. Tu yang datang cafe tolong orang siapkan asgment mereka. Mewarna untuk di masukkan ke dalam komputer dan di gerak-gerakkan..heeee....

Saturday, October 2, 2010

sAya pEnat sanGat

Saya dah cuba buat yang terbaik. Tapi .... hermm.... Salah saya ke kalau saya tak boleh nak kata sayang, cinta dan rindu pada orang? Salah saya ke bila mulut menjadi gigil bila saya cuba luahkan juga sebagai membalas balasan orang? Salah saya ke bila saya tak sama macam orang lain yang mudah meluahkan kata-kata yang melibatkan hati dan perasaan?


Bukan semua orang boleh ungkapkan perasaan. Saya penat mengalah walaupun kadang-kadang saya tahu salah saya. Saya penat berusaha memberikan yang terbaik walaupun saya tahu saya banyak kekurangan. Saya penat menjaga hati orang sedangkan orang lupa saya pun berhati juga. Penat melayan perkara remeh-temeh yang tak patut wujud tapi sengaja dibesarkan.


Orang marah ke, nangis ke, sedih , kecewa , benci, saya hanya mampu senyum. Saya tahu ada yang tak suka. Sehinggakan saya dikatakan tiada hati dan perasaan. Mana tak nya, orang tengah nangis, saya boleh senyum dan tersengih. Tapi orang tak tahu hati saya. Kalau dia kata "Jaga diri baik-baik" saya akan balas kata-kata itu dengan  "Awak pun sama" walaupun jauh kat sudut hati saya,saya nak ucap ayat yang sama macam awak ucap. Tapi tak boleh sebab saya dan awak tak sama,saya dan orang lain pun tak sama.


 Yang penting jadi diri sendiri. Saya tak perlu ikut orang, tak perlu terlalu memikirkan orang selagi saya tak buat salah. Hati saya, saya yang tahu. Bila saya dah melayan orang dengan baik, itu dah cukup. Kalau ada yang masih terasa hati, biarlah... Saya tak boleh kawal hati orang.. Saya tak akan jadi diri orang lain semata-mata nak jaga hati orang. Saya adalah saya, anak pak cik musa dan mak cik zairina.hehehehe... :)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...