Pages

Wednesday, October 20, 2010

traGedi octObEr

Semua orang berebut mahukan tarikh yang cantik di mata iaitu 101010!!! Tarikh ini lah semua orang nak berkahwin, bertunang, dan macam-macam lagi lAh. Dan disebabkan tarikh ini juga, berlaku kematian yang ramai sangat di lebuh raya Simpang Empat,Melaka. Bas yang besar tu, boleh terbalik sampai ke simpang jalan bertentangan. Banyangkan orang yang berada di dalam bas tu. Innalilahiwa inahilairojiun.. Takziah buat keluarga arwah. 2 Bas berlanggar, dan bas menghimpap sebuah kereta, 1 van terbalik dan sebuah motosikal. Menteri Besar Melaka iaitu Dato' Ali Rustam berada di Hospital Melaka sampai jam 3 pagi. Sedih yang teramat sangat bagi keluarga arwah.Pada tarikh ni, aku bersama keluarga makan di P.D.Sedappppppp sangat... Tak tahu kenapa ayah nak hantar aku balik kolej. Mungkin ade hikmahnya aku tidak balik naik bas.


Ok now i want talk about


Perasmian Sekolah Kiblah, Dengkil. Dirasmikan oleh Menteri Besar Selangor.

with k.mah...RINDU sgt...



Aku balik rumah sendiri dengan menaiki bas dan aku duduk di bahagian belakang sekali. Sangat menakutkan kerana, yela kan baru sahaja seminggu kes kemalangan tu. Mana tak NYA.Takut akan jadi pada kejadian yang sama. Alhamdulilah, aku selamat sampai. Tujuan aku balik pun sebab nak datang Sekolah Kiblah yang tercinta ni. HAHAHAHA....Sekolah Kiblah dah selamat dirasmikan oleh Menteri Besar Selangor iaitu Dato' Khalid Ibrahim. Ramai sangat orang yang datang sehinggakan pelajar tidak dapat duduk. Kesian....Artis yang datang adalah kumpulan UNIC iaitu Fitri seorang sahaja. Bestnya dapat jumpa semua cikgu-cikgu yang aku sayang.


with Fitri x-unic


Aku hampir tinggalkan sem5 kerana lagi seminggu je aku akan final exam. Ya Allah!! Permudahkan lah segala urusan ku. Tempat praktikal aku tak dapat lagi. Lagi 2 minggu saja aku akan praktikal. Tarikh final exam aku hampir tiba. Semoga aku akan dapat keputusan yang lebih baik daripada sem lepas. AMIN!!!!!!!

  1. 25/10 Keusahawanan 
  2. 27/10 Ekonomi Islam
  3. 29/10 Komunikasi perniagaan
  4. 2/11 Pemasaran Internet
  5. 3/11 Pengurusan Jualan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...