Pages

Saturday, May 29, 2010

taAkkkk suke kEne bebel!!!!

pOm!!!!
pintu almari aku jatuh..
rupanya adik aku yang main dalam almari aku..

dye nak masuk kan baer yang besar tu dalam almari.
budak bijak memang macam tu.
sampai pintu almari boleh terbukak.
tercabut keluar.

ape lagi,mak pon datang.
aku yang kene marah lak.
padahal adik aku yang buat.!!!!!

mak membebel nk nanah telingge aku.
mak cakap aku x tengok adik main.
biarkan je adik main dalam almari.

dah budak tu x nak main mainan dye.
nak jugak main dalam almari.
mane aku tahu sampai nak pecah pintu almari.

aku pun betulkan la balik pintu almari tu.
nasib baik boleh pasang balik.
tapi x boleh nak bukak laju2.
sebab roda pintu almari macam nak pecah.

kalau adik masuk dalam almari seorang je xpe,
ni nak masuk kan jugak bear yang besar tu...
heee...adik sape la yang nakal tu....???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...