Pages

Monday, June 11, 2012

Bertunang itu sunnah!

Assalamualaikum!

Saya selalu di soal mengenai pertunangan, tapi jawapan saya tetap yang sama. Saya cadang tak nak bertunang, tapi bila saya tanya pendapat mak, mak cakap bertunang itu sunnah. Sebagai tanda yang kita telah di merisik oleh seseorang dan juga tanda yang orang lain tidak boleh untuk merisik lagi.



Tahniah kepada BFF saya. Semoga Allah permudahkan urusan mek nanti ok. Doakan saya jugak! Nak bertunang jugak! hehe.. Ade orang tu cakap kan, nak tunang dengan saya 2jam 3jam je pastu akad nikah terus. Eh2, mak saya pun cadang macam tu la pada saya. Macam tahu2 je kan. Ha Ha Ha Ha.. Saya happy sangat! Semoga happy saya ni berterusan sampai bila2. Amin! Dengan izin Allah :D

# Thanx sudi baca. :)

4 comments:

  1. Heeeee nak tunang jugak? ehem ehem!!!

    ReplyDelete
  2. nakkkkkkk jugakkk mekkkkk! Doakan kami ye :D

    ReplyDelete
  3. klau tunang jgn lupa jmput along,. hewhew :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insha-Allah bha.. Along wajib datang sebab along kan duduk sini skarang. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...