Pages

Thursday, February 9, 2012

Memanah di time squre. Jom ikuti sunnah Rasulullah :)

Salam.

1st Feb apa aktiviti you all? Masa HariWilayah semua orang berjalan. Yes saya pula terpaksa jadi driver abang saya yang baik sangat tu. Dia nak jadi tuan besar katanya. Alang-alang dapat cuti, dia dengan wife dia nak buat kad kahwin kat Shah Alam. Sekarang ni siapa yang dah berkahwin wajib ada kad. Surat nikah ke, gambar ke itu bukan bukti katanya kalau dah kahwin sebab nya ramai yang salah gunakan surat nikah.

Lepas ke Shah Alam, giliran abang pula jadi driver. HAHAHA padan muka dia. Time balik jem gila! Saya pula jad tuan besar!!!! kahkahkah :)) Than lepak kat titiwangsa. Orang macam semut nauzubillah. Ni yang malas nak datang waktu cuti. Saya selalu datang waktu orang kerja. Barulah tempat ni saya yang punya! kahkahkah

Ok sebenarnya nak bagi tahu, malam tu pula saya dtg time squre. Saje nak pau abang yang baru dapat gaji tu. HAHAHA! Memanah di time squre ke der? Alah macam tak de tempat lain lah kan. Kat mana-mana pun sama, asalkan sukan ni sunnah Rasulullah. Abang sampai berpeluh tau! HA! Nampak sangat da gemok kan? kahkah.. Lepas je kami nak balik, berpuluh-puluh anak orang arab nak main. Nampak sangat memanah ni sukan yang diorang selalu main kat arab kan. :)




Jangan lepaskan peluang ni tau! Ada promotion free game of 3 arrows. Tak mahal pun. Tengok tu murahkan? Lagi ramai yang main, lagi murah. Ok selain di time squre, ada juga di GentingHighlands, SunwayPyramid and KK. Di TimeSquare sebelah bowling ok. Abang big boss tu cakap, kat sini baru bukak tahun lepas. Promotion 3 anak panah ni sampai hujung Feb je ok.

Anyway, jom ikuti sunnah Rasulullah :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...