Pages

Thursday, February 10, 2011

Pencetus idea (@+@)

HELLO.....ASSALAMUALAIKUM!!!!!!!!


DIPLOMA IN MARKETING SEMESTER 1,2,3,4,5 and 6.


Kali ni,  the last sem, ana telah membawa mereka semua ke tempat pemprosesan bebola dan juga sos. Oh ye, kenapa tajuk ni pencetus ideakan. Kalau nak tahu, gelaran ni diberikan oleh En.Hadi kepada ana :) En.Hadi adalah pegawai yang telah memberikan seminar kepada kami sebelum membuat lawatan ke kilang.

Kalau anda nak tahu, bebola ikan yang di makan oleh kita itu, kenapa dia kenyal? boleh picit-picit lagi sebab bebola tu lembutkan. Jawapannya, mereka telah memasukkan sesuatu di dalam bebola itu tanpa kita ketahui. Oleh itu, belilah produk Islam yang dibuat sendiri oleh orang Islam. Ana telah membawa mereka untuk menyaksikan sendiri cara pemprosesan bebola ikan di HPA HALAL HUB SERKAM, Melaka.


Kiri (Asnida) kanan (Niesa). 

Terima kasih banyak-banyak kepada mereka yang telah banyak membantu ana untuk menjayakan program ini. Program ini telah diusahakan oleh semua Diploma In Marketing semester 6. Kami semua golongan perempuan sahaja tau dalam semester 6. Kaum Adam sudah pupus..hehe.. Jangan ingat perempuan tak boleh buat program tau!! Tak lupa juga kepada dua orang pensyarah yang telah mengikuti program ini iaitu Pn Zurairah dan Pn Ruslinawati. Tq (^_^)

Ana tertarik pada satu artikel in, khas untuk wanita-wanita diluar sana..


Wanita, biar tawadukmu lebih menggungung daripada kejelitaanmu, biar keayuanmu terpancar dek kerana lemah gemalainya perilaku. Biar kebijaksanaanmu terpampang oleh tingginya ilmumu. Jangan sesaat pun kau lupa setianya Masyitah pada Tuhannya, agungnya kasih Khadijah kepada agamanya dan perjuangan srikandi-srikandi agama terdahulu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...