Pages

Sunday, September 19, 2010

Biar sepi menemani ku

Biar malam berterusan, jangan adanya siang. Kerana malam akan sepi seperti ku. 
Mereka kata, aku seorang yang EGO? Aku tak dapat nak kenal hati sendiri. 
Kenapa hati aku sakit melihat nya, padahal aku dah tak ada apa-apa. Kenapa dengan hati ni?

Dulu I* pernah mintak kapel, aku tolak sebab kan seseorang.Kini dia dah berpunya.Next member class lak D***.. Gayut dari pagi sampai subuh.Mane tak nya, super sever Rm2 sampai subuh masa tu. Dia pn mntak kapel then aku tak nak.Disebabkan seseorang gak.Last2 jadi abang angkat je.Next dengan A***. Dulu kawan,sekarang kapel. Tak lama pun. Dah putus disebabkan salah faham.Dia sampai tak tahu macam mana nak pujuk aku. Last,dia hilangkan diri. Sampai la aku jumpa dia balik.Dia dah berpunya. Kesian....(ok je sebenarnya)

Sekarang kOlej. Aku tak tahu mana dia dapat no aku. Aku tak boleh nak terima dia bila dia mintak kapel.Mungkin sebab gosip dia dengan member class dia. Lagi aku sedih, dia pindah kolej tanpa bagi tahu aku.Kenapa dengan hati ni? Mungkin sebab dulu dia take care dengan aku.Sekarang? Dia pun menghilangkan diri. Aku masih menunggunya.Dan dia menunggu aku ke?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...