Pages

Tuesday, August 31, 2010

30 oGos befday girl my room mate

                                        



Party at rumah pOn jadi lah....asal kan bahagia...
~~~sementara menunggu berday girl balik dari basuh baju~~~     


fhoto shot female... :o hohohoh thanx k.nad sudi datang house kami....




 
 
 
 
 
Malu-malu akak bilik saya ni..tapi rajin tau....kalau saya malas nak lipat kain,mesti dia yang lipat kan ,kalau katil saya bersepah, dia lah orang nya yang akan kemas kan katil saya,kalau saya malas nak mandi, mesti dia tegur suruh mandi sekarang. macam kakak saya dah dia ni. Dah tue akak Syadatul Umira...hahaha genap 20 tahun ni.. Kalau saya tak merancang semua ni, mesti dia x malu macam ni..hahaha...


happy befday.... Syadatul Umira Rahmat~~~





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...