Pages

Thursday, July 1, 2010

sem baru!!! omg!!

  • sem 5 ke??
wah mcm x caye je dah msuk sem 5 ni..
cpat je masa berlalu.
29/6/2010 aku mengambil result di FPP.
fakulti aku la tu.. fakulti pengurusan perniagaan ( FPP )

semua org x sabar nak tgok result aku.
yela selama ni result aku lg tggi dari dorg.
mgkin ade yg agak bggang dgn result aku.
smpai kan exam lepas,
ade yg nak jatuh kan aku.

kali ni pointer aku naik skit je.
dan mereka dpt kalah kan aku.
puas hati!!
aku tak kesah pon dgn result ko.
sbb aku thu semua pasal ko!!
 bak kata alham " ade aku kesah "
hahahaha

ko naik rumah aku,
ko ckp " sepatut nya ko boleh dapat byk A ni "
ade aku kesah dgn kata2 ko tu??
aku thu dlm hati ko suka sgt aku dah jatuh kn.
luaran bkn baek lg.

aku bukan jenis dendam.
dan aku TIDAK akan dendam.
ko dah berjaya jatuh kan aku.
sem5 ni aku hanya 5 subjek je, dan ko 6 subjek.
kita tgok sem akan dtg.

abg as pon dah nak berhenti.
abg msg adk pagi smlm.
abg ckp " adik, abg mgkin akan pindah, tp abg nak bincang dgn mak dlu "
lastly abg pergi jua.
sedeh sgt abg nak tggal kan adk.
 tp adk thu abg dah x nak dok sini.
pape pon abg x lupa nak lanja kFc.
hahahaha.....

bermula lah sem baru, subjek baru, asgment baru!!
Ya Allah!! tabah kan hati ku dgn org yg dengki dan pendengki..
amin ya rabalaminnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!
 ( ditulis pada 1/7/2010 jam 4.50 ptg )
  • nur hanisah bt ahmad musa
  • KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MELAKA!!!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...