Pages

Thursday, July 15, 2010

my hOusemAet

dear dairy...
hostel saya ade 6 org penghuni..
because my home have 3 room....
1 bilik ade 2 org akan duduk...
saya mesti la bilik besar....hahaha....tak besar sangat...
sederhana besar je...
sebab badan saya je kecik tapi barang saya banyak...
tengOk orang la kan????
sekali kalau dah balik hostel, mesti orang akan tengok apa yang saya bawak balik..
sebab saya akan borong 1 mydin @ gaint untuk stok 2bulan...hehe...
sume guna duat mak...tu yang shooping sakan...kalau duet sendiri memang tak beli banyak mcm tuuu....
hahaha....pandai x??pandai kan....tengok la anak sape...



sape lagi kecik??





mesti la saya yang paling comei.. :o 
hohohoho...yang lain jelez...



ok sekarang saya dah sem5...
kemasukan KUIM dalam 1000 sumting...dalam sem ni..
so home @ hostel memang dah tak muat...
terpaksa lah masuk kan lagi 2 orang penghuni dalam setiap rumah..
bilik yang paling besar la yang jadi mangsa..
alhamdulilah bilik saya tak ada yang masuk..
kalau masuk pon tak muat....huhuhu.....
kesian bilik besar, kene duduk 4 org dalam bilik tu...
so my housemate have 8 people...
ramai kan..memang ramai sangat....
terpaksa lah mereka menerima nya...
tak pee...lagi setahun jee...

انسا الله aminnnnn......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...