Pages

Monday, December 3, 2012

Love Story MyzaReez

Hai!! Assalamualaikum!!

Wewitt!! Myza (mek) kita dah kawen.. Best nye.. Jelez tau tak.. Kita doakan semoga kawan kita ni bahagia selalu disamping suami tercinta.. Walaupun kitorang single lagi, mek jangan lupa kitorang tau.. Kitorang sayang Myza (mek).. :)

10/11/12 Majlis Akad Nikah Myza&Reez berlangsung. 





Kita diberi amanat oleh pengantin untuk menjadi dulang girl.. kikiki.. Comell nye semua.. Macam sama tinggi je kan.. hehehe.. 




After this, Majlis Resepsi 11/11/12..

Kita tak dapat hadir la sebab ada masalah family. Genap la setahun kita dapat kakak ipar and abang kita bergelar suami orang. Hari yang sama juga, mak kita ada prob dengan abang. Tak dapat la kita nak pergi majlis bff kita ni. Kalau ada prob dengan abang, dengan kita sekali terkene. Hisss nasib. 

Tapi tak pe, kita dah kirim hadiah kan Myza. Kita bagi time korang tengah honeymoon. :) kikiki.. Nasib kita datang rumah mak Myza ada. Kalau tak, marah kang kawan2 kita sebab pengang hadiah diorang lama2.. hehehe.. Sorry boby, wawa, ecah.. :) Maafin!! 
 
Kita doakan Myza (mek) cepat2 dapat cahaya mata.. Mesti comell!! kikiki.. Rezeki daripada Allah.. Abang kita pun dah setahun kawen tak ada rezeki lagi.. In Sha Allah, Allah bagi rezeki awal pada Myza (mek).. Amin!!


Thanks sudi baca!! :D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...