Pages

Thursday, December 29, 2011

Kisah 4 hari 3 malam bercuti - Part 3


Salam!

Alhamdulilah dapat juga hajat hati nak tulis sambungan dari Part 2 . TQ yang sudi baca. Walaupun anda silent pembaca, saya tahu siapa yang datang ke blog saya :) TQ kerana membaca!


Hari ketiga, majlis abang pun berlangsung. Alhamdulilah semua berjalan dengan lancar. Masakan orang kelantan tak lari dari manis nya. Manis seperti gula :) hihi.. Abang bertemu jodoh dengan orang Salor, Kelantan. Tak sangka dulu cuma rakan kelas di darjah4, kini mereka di gelar suami isteri.


Habis je majlis, kami pihak lelaki dah nak balik. ok tipu je. Nak berjalan-jalan kelantan dan ke terengganu pula. Kalau datang kelantan, tak sah kalau tak datang Pasar Siti Khadijah. Masa jalan-jalan, terjumpa Ustazah saya masa sekolah Johor dulu. Ya Allah tak sangka jauh perjalanan mereka, rupanya nak ke majlis abang saya :)


Selamat Datang!






After this, kami ke terengganu pula. Dari KL ke Kelantan ikut jalan Perak, balik ikut jalan Ganuh pula lakan.





Kami bermalam di rumah sepupu saya ni. Rumah along. Rehat 1 malam, esok bermula jalan lagi :)
Tengok adik saya tu, dia kejar anak buah dia ke, kejar "awex" dia ? haha :)



Masjid Kristal, Terengganu.


Kat sini, singgah rumah sedara ayah, and than tidur rumah sedara mak long kat sini.

 

Hai budak gemok! Dah nak balik KL la. Turun dari motor tu cepat! *apa kakak? Bising ah! Nak kene budak ni. Adik sapa la tuh! 

Sebenarnya, 5 hari 4 malam. Ok semuaa tertipu. hahaha! Bye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...