Pages

Saturday, July 30, 2011

kisah bohong dari awak

Salam. Hari ni mud ok campur tak ok. hehe.. Sebenarnya terharu sangat orang yang kita sayang bersusah payah datang dari jauh sebab nak buat kita bahagia. :) Tapi saya tak suka orang bohong dengan saya. Lagi-lagi awak yang saya sayang.
  1. Awak kata esok awak nak datang melaka tapi sebenarnya awak tengah dalam bas.
  2. Awak kata awak dalam bilik sekarang tengah kemas-kemas baju, tapi sebenarnya awak baru sampai melake.
  3. Awak kata awak berbuka puasa di rumah dengan mama awak sebab awak puasa nazar tapi rupa-rupanya di rumah kawan awak Melaka Sentral.



Makan malam saya jadi tak tenteram bila kawan saya kata dia jumpa awak tadi. Awak nak hadiahkan saya sesuatu pada malam tu tapi saya masih tak percaya kata bohong awak tu. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...