Pages

Monday, November 22, 2010

Praktikal adalah pengalaman

Assalamualaikum..

Alhamdulilah syukur ke hadrat ilahi. Alhamdulilah sangat i dah dapat tempat praktikal. Setelah semua dugaan yang i tempuhi, iaitu dugaan kene tolak dari 2 syarikat untuk mengambil i praktikal. hahaha... sedih sangat di saat tarikh praktikal hampir, hanya aku sahaja yang tidak dapat tempat praktikal lagi. Ramai yang membantu aku memberi kan semangat, supaya tidak putus asa mencari lagi tempat. Aku mahu tempat praktikal kat KL, bukan kat MELAKA. Memang kat MELAKA banyak pilihan, tapi aku yang memilih..hehehe...

Setelah 2 minggu aku kerja, wah!! kerja!! work!! Aku sungguh bertuah daripada yang lain. Setiap pagi akan ada sarapan, padahal kerja opis ni..masuk kul8 keluar kul5, Kerja tak la sangat, makan je lebih..borak la bagai.. Best nye..mereke sungguh spoting... Bukak radio pOn x kisah.. Kerja aku di bahagian SERTOR PEMASARAN.bukan STOR. mak aku nampak macam STOR??aduiiiii....SERTOR LAH MAK... Memang kene dengan kos aku DIPLOMA PEMASARAN. Aku lebih banyak buat kerja pemasaran seperti invois, debet, and credit akaun.. Yang paling penat buat akaun.. tapi best abes lah...... Lagi best i dapat pergi UKM sebab ade FORUM anjuran YADIM. Dato' and Datin seperti sebaya nenek aku. Cool abes... Seperti VVIP aku and staf yang lain. Bayangkan tempat FORUM hanya staf yang terlibat sahaja and orang-orang VIP. Makan x payah cakap lah.... i like eat..

Thanx YADIM ( Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia ) .... I like this work... 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...