Pages

Monday, September 6, 2010

aKu dAh besAr kEr <--- (",)





Genap umur ku 19 tahun. Wah dah besar anak mak yeee.. bEtol ke ni? macam tak percaya je.. Yela, sampai bila aku nak jadi budak kecik. Ramai lagi orang akan igat aku ni form 3. Ade ke mak cik tu cakap aku form3. Kecik sangat ke aku ni? ermm...

Banyak yang mendoakan aku ketika tepat jAm 12 malam tarikh 5 september. Tq kepada semua dengan wish yang korang bagi sama ada yang kenal dan juga tidak kenal. Yang wish depan-depan , yang wish kat fon dan facebook, thanx banyak-banyak. Kepada MEK, aku akan sentiasa bersama ko walau susah dan senang. Semoge kita akan menjadi kawan sampai bila-bila. Amin... Rindu pulak dengan dak kiblah... lAgi-lagi tyme form3 & 4. Semua ada hala tuju masing2. Kos belaja dan tempat belajar berbeza. Semoge kita semua kekal sahabat..amin..

Balik kolej nanti, ramai nAk bagi hadiah ni. Aku akan nanti kan.. weeee....... (geram je dorg dgn aku)..
Yela..aku je dak kecik kat kolej, tu la gedix skit dengan akak2 n abg2...huahuahuahua

InsyaAllah, aku akan menjadi lebih baik dari sebelum ini. Try perbaiki diri dan menjadi matang skit. hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...