Pages

Sunday, March 20, 2011

Tempat berdating yang sesuai

Hai Asalamualaikum!

Kami hanya berkawan, tapi berkawan boleh jadi pada hubungan lain kan? Ok tak kisah orang nak cakap apa. Berani mati itu perkara biasa yang pernah ku buat. Letak je gambar ni di FB, ramai dah tertanya-tanya.

Lagi-lagi famly lah kan. Sampai bakal kakak ipar pun siap call aku lagi nak kan kepastian. Aku jarang on9 FB, so dengan hp la yang mereka akan berhubung dengan aku. Mula-mula mak macam dapat tahu, kemudian kakak ipar, pastu abg dan ramai lagi. Macam nak tutup hp je rasa. HAHAHAHA!!! Nasib baik mak spoting.

Tampat yang sesuai untuk berdating mesti orang akan fikir kat wayang, taman, tasik ke kan? Tak...bagi aku kat pasar malam ke baru best. Ramai skit orang kan. Selain pasar malam, kat kenduri kahwin pun ok jugak sebab si dia boleh kenal semua keluarga yang ada kan. "keluarga angkat" . Kemudian tempat awam yang lain seperti Mcd, kFc, Pizza hut dan kedai mamak. HAA!!KAN???

So pilih la tempat yang bersesuai supaya tiada orang ketiga ( syaitan ) ketika anda berdating. Kan lebih baik, betul tak?
  1. Mcd
  2. Kenduri Kahwin
  3. Pasar malam
Selamat beramal ~~~~> (^_^)
Sumber ditulis khas oleh :
[ Niesa & Maal ]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...